torsdag 11 juni 2009

Snart är det Lördag, vilket innebär V75 :)
Det och Boden Alive är något som vi årligen går på.
Imorgon är det då alltså dax för att gå på bolaget ooch inhandla lite varor och sedan packa ner gitarr, mikrofoner och spel för att ta med till Wäppa.
Jag ser verkligen framemot att få spela poker med grabbsen, juldagen 2007 blev ju lyckad då jag kammade hem över 700 spänn, delad vinst :)
Inte hade det suttit fel mecd en liten vinst nu heller, har större behov av det nu.

Har idag gjort det sista nationella provet i Matte A, jag förväntar mig inget VG, men hoppas på G.
Gick inte alltför bra måste jag då säga. :(

Var förbi hos mamma en sväng och pratade lite, Sandra nämnde oxå en del intressanta saker.
Vissa saker får en att tappa hakan.

Har inte varit alltför aktiv vad gäller att fixa bilderna, vissa blev inte heller SÅÅÅ bra att de är värda att bli upplagda och få kritik, håller inne en del till senare. :)

Sandra... följ med på Lördag! =)
You and me with Sing Star, kan det bli bättre? ;)

1 kommentar:

Sandra sa...

haha får se. Var ju tvungen att jobba på v75 och sa bort jobbet i baren då :/ känns dumt att gå dit och festa när arbetskamraterna ser på!