måndag 22 juni 2009

New beginning

It begins right here.

Nu är jag less på att det bara skjuts upp och det inte händer något, i och med det fina väder som vi har idag, ska jag ta tag i det här och börja nu.

Idag börjar mina studier om, och jag väntar på att sidan ska återupprättas så att jag enkelt kan skicka in mina uppgifter och börja.
Det känns skönt att få möjligheten att studera under sommaren, förhoppningsvis så går det lite snabbare för mig då att nå mina mål :)

David åker till Gällivare imorgon och ska jobba för sin moster till Fredag.
Det känns inget vidare att han ska åka, men det är ju ändå bra att han får den chansen till extra pengar nu när det är så dåliga tider.
Vi behöver de pengar extra som vi kan få.

Ska kasta mig i soffan ett par minuter och se E! nu, med en kopp kaffe i handen.
Därefter blir det att kolla upp stuiderna på nytt.

Suktar efter det jag sett på internet... :)

Inga kommentarer: