söndag 14 juni 2009

Det blev lyckat!

Igår var dp V75, det blev en lyckad dag/kväll/natt.
Började dricka kl 11:30 och var klara 2:00 kanske.
Då vi kom oss till travet fick jag dock en sprängandes huvudvärk som inte ville ge sig, kanske var det migrän eller bara på grund av vädret.
Huvudvärken höll i sig till kvällen, då jag hade fått en alvedon av mamma.
Åkte hem till Wäppa sen och fick Sandra till att komma ut dit också. :)
Great!
Det blev inga fler aktiviteter än poker, kontrollen till Ps2 an funkade inte, så det blev inget att sjunga då heller, himla synd.
Men poker gick det bra för mig.
Nu spelade jag inte så länge, någon hade glömt meddela mig om att det pokerstart.
Vann hur som helst 61 spänn på den lilla stunden som jag hann med.
Körde mygel poker dessutom, med små insatser.
Vet inte riktigt hur många vi var, men jag har lite kkort som jag kan dela med mig av. :)

Kvällen var lyckad och jag är jätte nöjd med hur den pågick och slutade.
Tack Sandra också för att du kom dig dit.













Inga kommentarer: