måndag 8 juni 2009

Fotograf

Ny vecka och nya krafter.

Igår var det en dag med mycket att göra.
Inga måsten, men det blev bara av.
Åkte till en massa olika fort här i stan, kikade och tog kort.
Jonathan älskade det då han fick höra vad de var till för osv.
Han hittade sig två skotthylsor, eller vad man nu kallar de för.
Genast började han att spekulera om vem som hade avfyrat de skotten.
Allt mellan himmel och jord.
Hehe.

Tog en hel del kort där ifrån som jag hade tänkt dela med mig av.
Ville testa mina färdigheter, vissa bilder kanske ser mer ointressanta ut, eller alla.
För att se hur mäktigt det ser ut med vallgravarna måste man nästan vara där.
Se hur militärerna har lagt ut tjära över allt för att maskera det hela.
Verkligen jätte intressant.

Gjorde del 1 av mitt nationella prov i Matte A, jag vet verkligen inte hur det gick, men jag hoppas på ett G i alla fall.
Ekvationer är inte min bästa sida...Usch och fy.
Jag hoppas att få minst ett G i slutbetyg, jag kan inte kräva annat.
Tycker att jag försöker kämpa med matten så gott jag kan.
Har då tur att jag har en sådan bra matte lärare. =)


Inga kommentarer: