onsdag 10 juni 2009

To buy or not to buy

Nu gäller det... Att köpa eller att inte köpa.
Hittade en hel del igår, till David och barnen.
Mycket till mig själv också, men det får jag hålla på, om jag kan.
David får stå vid min sida då det blir av att beställa, han är bra på att hålla mitt begär i schack. :)

Jag vill tacka er alla som kommenterar mina bilder på Facebook, jag älskar att vissa av er gillar mina bilder som jag tar med min systemkamera.
Jag är innerligt tacksam till David som gav mig den presenten.
Han vet hur mycket jag tycker om att fota.
Dock har jag varit lite slö på att ta "modellbilder" på Sandra, vilket jag också tycker om då hon är så lätt att ha och göra med, och snygg också ;)
Har bara varit så uppe i all denna natur och dess skönhet.
Dessutom, Sandra kan få sig en så mycket bättre fotograf än mig, men jag är glad att hon vill ställa upp på sin amatör till syster.
Vem vet, en dag kanske jag har mia studiosaker och kan då ta lite bättre bilder.
Inget går upp mot ett bra ljus då man ska fota.
Därför gillar jag att ta naturbilder, då ljuset hjälper mig så mycket.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och snurra runt på nätet för att hitta kläderna till familjen.

Hej hopp

Inga kommentarer: