lördag 6 juni 2009

Demon inside of me

Han klöser inom min kropp och vill agera, han vill att det ska ske.
Jag håller honom tillbaka, men gör inget åt att jag frestar honom.
Han får ständigt en bit blodad tand av att se.
Kommer jag kunna hålla honom borta, eller kommer han att få sin vilja igenom, och jag ger vika??

Ja, mitt shopping monster är i farten igen.
Har suttit ett tag och kollat kläder, lagt in i kundvagnen och sedan stängt ner sidan för att inte göra något som jag kanske inte borde.
Det är inte jag som behöver kläder, det är David.
Han måste sätta sig ned och kolla det där själv nu, annars glömmer jag av mig och kikar på dam och barn avdelningen oxå.
Gah!
Hur kommer detta att sluta??

Imorgon blir det att fortsätta hemma hos Wäppa.
Jag ska måla lister och eventuellt vägg.
Hade det varit mitt hus hade jag inte fått nog av att pyssla och dona.
Guuuud så kul!
Det nästan sprätter i fingrarna på mig då jag kommer mig dit.
Har sådan lust att ta tag i allt själv. Haha

Nu blev visst klockan mycket.
Om jag inte tar helt fel, vaknar nog barnen runt 7 snåret igen...

Got to go

Inga kommentarer: