lördag 20 juni 2009

Hot summer night

Så himla härligt väder det har varit idag och nu på kvällen, oslagbart. :)

Har just kommit hem från fisket i Niemiholm, stugan.
Fortfarande högt vatten men 2 gäddor i alla fall.
Fick den största på 3 kg, inte dåligt det.
Hoppas på bättre lycka imorgon då vi drar till Töre och blir där hela dagen, skulle jag tippa på i alla fall.
Taavo åker på måndag, och innan dess måste vi ha hunnit fiska en del.

Över till något annat....

Har tänkt mycket på det jag har bestämt mig för att göra, och ju mer jag tänker på det, och resultatet efter det, blir jag bara ännu mer peppad.
Vi får bara se om det går som jag vill och hoppas, det får jag nog veta i Juli eller Augusti.

Har himla inte orkat ladda över bilderna från igår, jag ska ta och göra det imorgon.
Imorgon kan ni då förvänta er en del bilder och kanske ett videoklipp ;)

Kaffe...

Inga kommentarer: