söndag 7 juni 2009

Nu börjas det, igen.

Nu ska jag ta tag i det som jag kom av mig ifrån.
Nu blir det strängt vad gäller mina matvanor.

Igår kände jag ändå som som jag inte förändrats något på kroppen av dessa dagar, men inom mig så vet jag, och det är det som betyder något för mig.
Nä, nu blir det en ny start.

När kommer egentligen sommaren?
Som det är nu, måste man ha vinterkläderna i beredskap på om det blir en dålig dag.
Är det bara jag som är frusen, eller är det faktiskt kalla vindar?!
Inte kan det väl ha gått så fort med förändringen av växthuseffekten?
För mig känns det som om somrarna varit dåliga ända sedan 2005.
2004 fick vi Jonathan, och jag minns att sommaren då var stekande het.
Flera veckor var det strålande sol.
Var försvann sommaren?

Fick mina böcker inför sommarstuderandet.
Kikade igenom engelska boken, ska det föreställa att vara svårt?
Jag är himla inget geni, och absolut inte bra på engelska, men det så då himla lätt ut.
Jag förstår ju all engelska, alltså då det står skrivet framför mig, eller då jag hör någon prata engelska, men då det kommer till att jag själv ska prata, då är det nästan att jag inte finner orden.
Jag antar att det är vanligt.
Jag ska göra mitt bästa i alla fall.

Kaffe...Har inte druckit morgonkaffet ännu och jag måste få i mig dagens första dos.

Inga kommentarer: