torsdag 25 juni 2009

Something so beautyful

Igår var jag en sväng med Malin, Yuna, Olivia och Lucas på stan för att besöka Barnens Alive på stan.
Trodde det skulle finnas mycket för barnen att göra... tävlingar, godisregn etc.
Ingenting sådant fanns det.
Eller missade vi det?
Barnen fick sig varsin ballong och lite att dricka, sen var det i princip inget mer.
Vi åkte hem till Malin efter att ha vandrat runt i stan i två timmar.

Var hos mamma ett tag också.
Vi åt lite mat och Yuna fick sig glass.

Då jag kom hem fick jag till min stora förvåning se David.
Min bubbe hade kommit hem utan att meddela, och det vet han att jag tycker om.
En överraskning är aldrig fel.

Nästa heög blir det att åka upp till Gällivare, hela familjen den här gången.
Vi ska förlova om oss :)
Davids moster, som han hjälpte, skulle ge honom betalt för det jobb han gjorde i butiken, men han valde att få betalt med förlovningsringar. *wii*
När vi åker upp kommer vi att få välja vilka ringar vi vill ha, och sen graverar hon.
Vadå gulligt!
Och David... han hade tänkt välja ringar då han väl var där, för att sedan komma hem och överraska mig med en ring.
Skit romantiskt, men det var nog bra att han inte gjorde det, han hade ingen ring av mig med sig, så storleken hade kunnat vara fel.
Men bara tanken som han hade bakom allt.
Min bubbe. :):)

Idag blir det nog tivolit med barnen och sedan sola sola!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: