tisdag 30 juni 2009

Härliga sommarväder!

Har pressat rätt bra i solen idag, guuud så underbart. :)
Var hem till Malin medans David och barnen åkte till Wäppa.
Myste en del med lilla Lucas oxå och försökte få honom till att räcka ut tungan, hehe, gick hyfsat bra i alla fall.

Igår var vi till Seletsbruk och grillade med svärmor och hennes nära vän.
Grymt fint ställe som måste besökas igen. Underbar natur och fint väder dessutom.

På Fredag drar vi till Gällivare, så det blir att fixa engelskauppgiften imorgon och skicka in så att jag inte är sen med den.

Har ännu inte fått antagningsbesked om att jag blivit antagen till OP till hösten, men jag sökte i feb så jag skulle komma in sade syon, var en av de första som hade sökt så pass i förtid.
Längtar till att få ha gjort OP för att sedan kasta mig in i de andra delarna som behövs för att jag skall kunna nå mitt mål.
7-8 år låter rätt långt bort, men jag skall försöka ta mig till mitt mål så att jag kan få jobba med det jag vill.
Barn är väl det vackraste man kan få, och vad är väl då inte bättre än att få ta emot dessa till världen?
Jag skulle tycka det vore underbart!!

Nu ska jag och bubben se en film och sedan krypa till kojs.

Smell ya!

1 kommentar:

Karolin B sa...

Hej cuz!

Hittade hit via Sandras blogg, vad roligt att skolan går bra och härligt att du hittat precis vad du vill jobba med :) Lycka till med allt!