fredag 26 juni 2009

Irritation

Sandra skrev ett mycket bra inlägg i sin blogg om misshandeln.
Jag håller med henne om allt.
Personen i fråga som försöker ta åt sig äran om att ha "hjälpt" våran kära vän, är en sådn som snabbt vill få äran för allt det goda som händer.
Jag känner denna sen många år tillbaka och denne har inte förändrats ett dugg under alla dessa år.
All frustration inom mig vill komma ut.
Vad ska jag göra om jag träffa dom ikväll?
Kommer jag kunna sätta spärrar?
Det enda som jag måste fokusera på är att jag har barn och det går inte att göra något i min situation, även om jag hade velat.

Sönderslaget ansikte (sönderstampat) och han är förlamad.
Fy fan vilka himla svin det finns i den här hålan.
Riktiga drägg.
Med tanke på hur dessa är, borde de suttit inne för länge sen.
De har troligtvis förstört den utsattes liv.
Jag hoppas att de får betala för vad de har gjort.

Inga kommentarer: