tisdag 23 juni 2009

Finally

Nu har äntligen Mirois sida återupprättats och jag kan nu börja min inlämningsuppgift som egentligen skulle varit inlämnad i Fredags, men servern varju då nedlagd under reparation.
Måste höra med Malin om hon kan hjälpa mig med coaching, fattar ju ingenting, men det kan ha att göra med att jag är hyfsat nyvaken.
Hur himla kunde jag sova så pass?
Fast jag vaknade i och för sig för 45 min sen, men jag är så himla seg i starten.

Trodde solen skulle ha stått fritt på himlen då jag vaknade, men så är icke fallet.
En massa moln skymmer sikten.

David åkte för en stund sen, och nu funderar jag på huhr jag ska klara mig utan honom.
Tänk att man faktiskt kan vara så fäst vid en människa, men det är väl så när man älskar någon.

Funderade mycket igår på alla dessa fattiga länder.
De finns så himla mycket människor ute i världen som svälter och har det dåligt.
Jag själv får dåligt samvete för att man faktiskt har det bra, vi klarar oss med pengar och får det i alla fall att funka.
Vi har tak över huvudet, mat för dagen, och vi är nöjda.
Men de andra som inte har allt detta, hur svårt ska det inte vara för dom?
Och alla mödrar som så gärna vill hjälpa sina barn, ge dom mat för dagen och ett tryggt och säkert hem.
Nä, det är hemskt, och jag lider med de som faktiskt har det så.

Inga kommentarer: