lördag 6 juni 2009

Crying my eyes out

Låg i sängen och pratade med David efter att vi hade sett Vad kvinnor vill ha
Inget av det jag pratade om handlade om filmen, eller ens relaterade till den.
Det kom som en våg av blandade känslor om vissa saker man varit med om.
Men det kändes bra att prata om det i alla fall.
Det kändes så bra efteråt, även om det kändes som om jag ville gråta mig till sömns.
Det är en ny dag och allt känna mycket bättre, var ju uppe med tuppen. =D

Tänk om man skulle ta och utmana sig själv, tänk om man kunde lägga upp utmaningar som man sedan var tvungen att utföra.
Till exempel, om jag säger att under en veckas tid bara äta godis, eller att jag under en hel vecka måste göra något annat.
Ni fattar...
Ungefär som det dom visade på Tv, att en kvinna inte fick duscha på en hel månad.
Men det är lite extremt för mig.
Men det skulle vara kul att testa på att få utmaningar. Och att man MÅSTE utföra de.

Det tåls att tänka på.



Inga kommentarer: