tisdag 2 juni 2009

Kissie, dum, uppblåst, plast bimbo??!!

Verkligen!!
Gah!
Hur kan man vara så himla självcentrisk och så himla blåst??
Att hon har mage att sitta och skriva så som hon gör i bloggen och ändå älskar folk henne, och de vill sponsra henne pengar för all skit hon skriver om??
Nä, jag förstår verkligen inte vad en del tänker med, och absolut inte hon.

Dett är vad hon skriver...


"svar på tal (tjockisar)
så du tycker inte att vi unga mammor eller mammor i huvud taget ska få vara på stan? Och du som kallar oss att inte ha någon midja? Har du sett alla eller?! Det finns väldigt många som har VÄLDIGT fina kroppar efter en graviditet.Svar:Om jag fick bestämma skulle jag sätta alla er i en bur och tvinga er ringa upp pappan som troligtvis dumpat er. Gissar på att det är det du vill höra? Nja inte direkt men sanningen är att jag tycker ALDRIG att bli med barn är "svaret". Det är riktigt korkat speciellt som ung, visst ett barn är skitgulligt men ungdommar utan jobb och liknande är bara idioter som gör det valet.. Så ja, in i buren med er! Sen ang att gravida kvinnor kan ha fina kroppar.. Jovars, ni har väl lika fina kroppar som jag kan stava bra! ;) Så forsätt intala er själva det om ni mår bättre, I don't care!"

Inga kommentarer: