måndag 22 juni 2009

Miss u love

Imorgon åker min bubbe, och det är något som jag inte ser framemot.
Jag hatar att vara utan honom, om det än bara är för 1 dag.
Nä, det ska inte alls bli roligt.
Vem ska jag skratta med på kvällarna, pussas och mysa med?
I och för sig så har jag Yuna hemma, Jonathan han valde att stanna hos min mormor då vi var där tidigare.
Men det intima då?
Jag vill hellre ha honom hemma hos mig, men det är bra om han får åka.
Jag nämnde det tidigare också...

Har varit jätte fint väder, och jag hoppas på fler av dessa dagar.
Solat hos Malin och pratat en massa, vi syskon emellan.
Mycket skratt blev det.

Sett en massa äckliga spindlar, och flygande skalbaggar, blä och usch.!!

Mirois sida funkar ännu inte och jag blir lite frustrerad, hur ska jag kunna få mina grejer gjorda om servern inte funkar som den ska?!
Nä, jag är minst sagt less och blir orolig över att det ska skita sig med hela grejen.
Men vi får hoppas att det löser sig...SNART.

Nu ska jag spendera min kväll med älsklingen.
Puss och hej

Inga kommentarer: