torsdag 25 juni 2009

Fittigt humör!

Jag är så himla arg över vad som hände i vårat samhälle inatt.
En man i 30 års åldern, som jag även känner, och en annan på 26 år, även han känner jag.
De blev misshandlade igårnatt.
Jag är så förbannad över allt som jag har hört från de personer som känner till detta väl.

Jag vet att jag är mamma och allt, men i det stadie som jag är i just nu, känner jag att jag inte skulle rygga, utan ge dom ett och annat, till de som misshandlade.
Det kokar inom mig av ilska och jag känner adrenaliet efter att få slå skulle sitta bra.

Jag vill skrika ut itt hat till de som misshandlade dessa personer, jag vill slå dom blodiga med mina bara händer.

Jag skriver aldrig om hat i min blogg, men nu hatar jag så förbannat mycket att det inte finns slut till det.

Ber om ursäkt för mitt dåliga ordföråd, finner inga andra ord som kan beskriva det jag känner just nu.

Inga kommentarer: