tisdag 2 juni 2009

Himla flickspoling!

Tror hon att livet är en dans på rosor, där man kan kasta alla sina pengar på dyra kläder och ting varendaste dag?
Eller varför inte gå och sätta in 3 kg silikon och fylla ut läpparna, en eftermiddag i brist på annat.
Därefter, när det blivit mörkt och hon känner för att sätta sig ned framför hennes följeslagare, datorn, retuscherar hon varendaste bild och lägger ut de på sin blogg.
Att man ska se ut som en barbie docka är det absolut inget fel med, det är så ideal kvinnan ska se ut.
Ptts... yeah right!
Att bara skriva "svar på tal; tjockisar" visar hon ju bara hur himla blåst och egoistisk hon är, och hur hon tänker.
Med hennes attityd och livsstil, är hon garanterat gravid om sisådär 1- 2 år, då sitter hon inte och skriver om de saker hon gör i dags läget.
Jag får bara inte nog av aggressioner gentemot denna tjej.
Det gör mig så förbannad att läsa all skiten som hon får ur sig i skrift.

Hur kan någon ens sponsra henne till att skriva??
Är det sådant som man sponsrar?
Att tillåta folk få skriva precis vad skit som helst om andra.

Dessutom är hon så elak mot sina "fans".
Aldrig att jag skulle avguda någon som endast dissar och påpekar ständigt hur trög man är.
Nä, jag stödjer inte hennes blogg, och det är definitivt första och sista gången som jag kikar på den också!!!!

Inga kommentarer: