torsdag 4 juni 2009

Diagnos; Shoppoholic

Hej, jag heter Jenny och är en shoppoholic!
Jag visste att diagnosen, förr eller senare, skulle komma som en smäll i huvudet på mig. Jag gör vad jag kan för att stilla begäret så gott som, men nu kom det till att jag skulle få hjälpa David med att hitta honom lite nya kläder.
Ännu har jag lyckats hålla monstret instängt, men jag hör hur han skriker och vill ha den där tröjan, eller de där jeansen som var såååå snygga.
Jag försöker tämja honom och tysta honom.
Frågan är bara hur länge till jag kommer klara av det...

Var på grillfest igår på dagis.
Jätte kul var det, även om det började regna. :(
Vi gick tipsrunda, grillade och hade det mysigt.
Dock känner man sig inte speciellt social med de andra föräldrarna som är så mycket äldre än en själv, mest var jag och David med varandra, och pratade med fröknarna.
Men något ord blev det med någon av föräldrarna, men det känns ändå som om man inte riktigt kan föra en ordentlig konversation. Men men.
Jonathan fick sköta svaren på tipsrundan, och själv fylla i rätt svar. 11/12 klarade han. Man kände sig väldigt stolt vill jag lova. =D
Prisutdelning (som då ändå var till alla barnen) bestod av av godispåse samt en ballong.

Tog en del kort som jag senare idag lägger upp, om det skulle kunna vara intressant.

Nu duscha och sen städa.






Google

Inga kommentarer: