fredag 26 juni 2009

Boden Alive

En av de största händelserna i lilla Boden.
Ikväll blir det utgång och jag hoppas på en lyckad kväll/natt.
Med yanke på vad man fick veta igår, vet man aldrig hur kvällen slutar.
Känner så mycket hat nu till de som misshandlade dessa två som jag känner.
Hat och alkohol går inte hand i hand.
David finns med mig heöa kvällen och det är bra om det skulle råka bli något.

Idag lämnar jag in min engelska uppgift och tror det gick vägen.
Det måste ha gjort det med tanke på att det var enkelt. :)

Strålande sol i flera dagar nu och jag hoppas på att den aldrig försvinner.
Nu börjar man bli brun och ännu brunare vill jag bli. :)

Jonathan och Yuna städar nu i hallen, mina små söta änglar.
Vad vore livet utan barn?
Jag vet inte hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade haft dom.
Det är underbart att ha fått den stora gåvan.
Ångrar aldrig att jag skaffade barn då jag gjorde det.
Man har hela livet på sig att göra annat än att bara vara mamma, jag ser inga hinder.

Älskar mina barn och min David.

Inga kommentarer: