torsdag 18 juni 2009

Några ord

Läste just Annes blogg, och jag kan inte annat än instämma på hur himla härligt det är att komma på hur himla lyckligt lottad man är.
Nu har jag kanske inte allt som hon har, men jag har allt som jag bara kunde drömma om, och jag vet att det finns de som har det så himla dåligt.
Alla de stackars fattiga folket runt om i världen som man bara skulle vilja hjälpa om man hade pengar nog.
Tycker det är hemskt hur snåla de rika kan vara.
De sitter på sina miljoner och mår gott, och kan inte ens skännka en ynkaste krona till de som faktiskt inte har ett rött öre.
Nä, jag har alltid sagt och kommer alltid att hålla fast vid mina ord; "Skulle jag få vinna mig en stor summa pengar, då ryggar jag inte för att hjälpa de som förtjänar hjälp".

Det är hemskt hur man själv kan sitta och klaga då man ändå lycka klara sig igenom månaderna.
Det är nästan så att man skäms då man tänker efter. :S

Och Anne... ROSA är så himla skön färg!!
Älskar rosa, och färgen får en att må så bra och känna lycka i hela kroppen :)

Inga kommentarer: