tisdag 2 juni 2009

Friends connecting

Ska dra iväg till Anne en stund snart.
Slog mig bara att jag varit dålig på att höra av mig till henne, jag tog telefonen och ringde henne.
Bestämde då att jag skulle komma till henne ett tag.
Får ta med mig kameran då och fota lilla Stella. :)
Alla dessa underbara barn.

Till veckan blir det att träffa Angelica som jag inte träffat på flera år.
Det är himla på tiden att man tar tag i att knyta tillbaka sina kontakter.
Det blir ju så att man glider ifrån varandra då man inte bor i samma stad.
Men det är ändring på det nu.
Jag ska ta mig ut i det sociala livet igen, även om det krävs en liten planering innan.

Men jag är ockxå sådan att jag trivs med att ha några få vänner som jag fölitar mig på helt och hållet, än flera som jag bara har där.
Nä, jag är ingen som samlar på vänner bara för att ha någon.
Jag kan vara utan, men är mycket tacksam för de få som jag faktiskt ha lärt känna och som jag bryr mig om.
Ingen nämd, ingen glömd. :)

Nu ska jag dricka en slurk kaffe och sedan bege mig till Anne.

Smell ya

Inga kommentarer: