tisdag 1 mars 2011

Blod, svett och tårar

Dagen har känts en aning jobbig. . . Har haft full dag på skolan, huvudvärk och kaffe sug. Som grädden på moset har Sandra åkt till London idag och jag träffade henne inte innan :( vilket får mig också till att känna både skuld och ledsen. Jag hoppas att hon hör av sig så fort hon kan. Måste få veta att hon kommit fram hel och välbehållen. Sist men inte minst så får jag två sms som först fick mig att ignorera dom. Jag såg endast början och valde att vänta tills jag slutat skolan med att öppna och läsa. När jag väl gjorde det så kom känslor i en enorm våg. Kan inte förklara allt som gick in i mig och allt som ville ut. . . Men det var mycket. Mycket skit på samma gång gör en mycket trött och en aning sjuk :( Jag hoppas på nya krafter imorgon. När David slutade jobbet satt vi och såg BB tillsammans och pratade därefter lite om min dag. Det behövdes efter att tårar hade spillts. . . Nu skulle jag även behövt shoppa lite! Det brukar hjälpa mig för stunden :) nä. . . God natt världen! Ps. Sjukt många läsare nu. . . Hoppas på fler när syster bloggen kommer :)

Inga kommentarer: