fredag 18 mars 2011

Day... eh, who gives a rats ass...

I would like to have Spotify Premium!


Vet inte riktigt hur långt jag har kommit på mitt dagliga matschema... har slutat kryssa i kalendern. Blev dock att synda när min mormor och morfar var hit i onsdags. Morfars bror fyller år imorgon och ville bjuda oss på fika då vi inte kan åka ut till dem när David jobbar. Det blev tårta, goda mackor, bullar och kyckling. Och på detta blev det också ohälsosam middag. Men jag tillät mig att äta det. :)

Igår var det St. Patrick´s Day ( St. P Day )... vilken tur då att jag hade på mig gröna trosor :) har inte så mycket annat som är grönt, tyvärr. Satt hos Linda G och såg Big Brother... nördar som vi är :)


Inatt har jag inte sovit något överhuvudtaget och jag är inte ens trött som det är just nu. Kaffe hjälper mig mycket bra idag :) Min bästaste bästa vän och cigaretten såklart ;P
Har väl kanske skrattat åt mindre roliga saker, men jag är fortfarande mänsklig :) Inga övriga konstigheter i alla fall.
Har fått hålla igång med att städa, vika tvätt, bära upp tvätt, dammsuga, plocka in disk, fylla diskmaskinen mm. Så jag har ändå mitt för att hålla igång och hålla mig pigg.


Är sugen på öl dock. Hade suttit fint med någon till ikväll eller så :)
Förstår mig nite på hur man kan dricka sig full på endast cider btw. Dricker jag mer än två får jag ont i magen och känner inte alls för att dricka mer. Det är dessutom så innerligt sött att det blir för mycket. Nä, tacka vet jag öl och Minttu :)
Är man norrlänning så är man, oavsett kön ;P
Funderar på att äntligen ta och köpa kjolen här nedan. Ska åka dit imorgon och se om den finns kvar :) Yey!!

Inga kommentarer: