torsdag 10 mars 2011

Nervös liten jag


Oj, jag är nervös... jätte nervös faktiskt. Hihi
Ikväll och/eller imorgon, ska jag träffa en kille som jag inte träffat sedan vi låg och pussades i gräset hos min mormor när vi var yngre. Mycket yngre.
Han är i Boden på besök och vill hinna träffas innan han åker hem. Självklart måste man ju ses, det var ju så länge sedan! Men oj så nervös jag är. Känner mig somm en liten flicka på nytt. Haha
Det går säkert bra :)
Vet inte riktigt vad man ska göra och säga... det har ju gått så många år sedan sist. Han nämnde att han ville pröva utelivet i Boden i alla fall... *harkel* utelivet här är inget vidare att hurra för, speciellt inte en fredag. Men men... vill han så måste han väl få det då. Men jag måste ju nästan förvarna honom. :D
Frågorna som ni ställer kommer jag att svara på imorgon här i bloggen. Bara så ni vet :)
Nu ska jag gå och ta mig en rök!


Har fått höra om en sida där man enkelt kan få fler besökare/läsare till sin blogg eller hemsida genom att bli medlem. Det är gratis och funkar faktiskt. Jag brukar inte tro på sådana saker, men jag har fått fler besökare på bara någon enstaka timme. :) För att komma till sidan klickar ni bara här , där förklaras det hur du går till väga. Lycka till :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas det gick bra1 :)