lördag 19 mars 2011

Efter 46 timmar

"Norrlänningar är inga veklingar"


Oj, vilken dag det blev igår, utan sömn i 46 timmar. Men vi norrlänningar är ju absolut inga veklingar. Klarar vi kylan så bra som vi gör kan vi utstå mycket :)
Jag hade inga planer på annat än att bara sitta i min lilla vrå, lyssna på musik, se Big Brother och kanske se en film med David. Agnes hör då av sig och vill träffas över någon öl och bara umgås. Visst, det lät jätte trevligt! Har inte träffat henne på ett tag och vi har nog mycket att surra om. Men jag kände att det kanske inte riktigt var tid för det just då. Med tanke på att jag inte sovit något osv. Men det slutar med att jag åkte till henne i alla fall :) Haha.
Det var en jätte trevlig kväll! Och jag måste ju bara säga... Jag såg väldigt bra ut för att inte sovit något ;) hehe
Sitter nu här och har druckit kaffe och botat min "Dagen efter sjuka" med panodil. Kaffe och panodil är verkligen den bästa medicinen mot det. Var en aning skeptisk till det när jag googlat efter bra knep. Men det har visat sig vara mycket bra! :) Mitt tips till er alltså :)
Funderar på om man skulle kasta, hoppa, rulla - sig in i duschen för att senare kanske ta sig ut. Skulle gärna vilja köpa kjolen där idag!

Inga kommentarer: