fredag 25 mars 2011

FiNe WiNe

Chapel Hill bag in box


I vanlig ordning - som ni nu alla vet - vaknade jag upp som en zombie. Tittade snett omkring mig då jag drog mina fötter fram genom huset för att nå mina cigaretter för att sedan ta mig morgonens cigg. Inte många timmars sömn inatt heller. . . Tog fram min kära sociala nätverks "mojäng", min Nokia n8, blippade mig fram till FB. Haha. Ja det är så. Jag tar genast och tittar efter nyheter :) Vem behöver dagstidningen? *höhö*
Därefter var det kaffe på schemat... Allt som allt - innan jag äntligen tog mig in i duschen - tog ungefär 1,5 tim. Då vet ni hur osocial jag är när jag just vaknat. Finns dock undantag.

David satt med Yuna och spelade lite och väntade på att jag skulle bli klar. Skulle nämligen träffa min kära mamma på stan för en fika. Det är FAKTISKT hon som tjatat på mig nu :) Vilket känns extra trevligt! Vi satt på Opalen ett bra tag med varsin kaffe och - hör och häpna - en bakelse. JAG! Den var god som få! Det måste jag medge :)

Därefter tog vi oss till Kicks där jag köpte ett nytt puder då min kära underbara dotter har lekt med mitt så det gått sönder... smulats sönder. Mamma Jenny var inte glad... Dock fårjag väl se det så här, var i alla fall inte mitt Kanebo puder...

Därefter skjutsade vi hem mamma och jag och David for till storheden för att storhandla. Minns jag rätt handlade vi mat för 1700 kr. :S Men nu klarar vi oss ett tag i alla fall :)

Ikväll avnjuter jag kvällen med Chapel Hill... gott vitt vin! Mmm... mumma!
Nu ska jag se Big brother!

Inga kommentarer: