söndag 13 mars 2011

Sunday bloody sunday

Per aspera ad astra – "Mot stjärnorna genom svårigheter"



Så var det söndag igen och en ny vecka står runt hörnet. Helgen har varit till stor belåtenhet och jag är oerhört nöjd.

Det är väl planerat att åka upp till Gällivare snart och hälsa på Anders för att spendera lite kvalitetstid. Och så jag kan spöa han :) Ni förstår kära läsare, jag har tagit detta på allvar nu och jag ska vinna över honom i något. Annars får jag visa att jag är bättre i kinect och bowling, bara det att jag hade dålig rytm i fredags ;)

Idag blir det lite läxor och Big Brother live... Jag vet att jag är en nörd, men låt mig bara få vara det i ca 90 dagar till :D

Vill påminna er igen om sidan som du kan registrera dig på för att få fler besökare till din hemsida eller blogg... Klicka dig vidare för tillvägagående här

Inga kommentarer: