tisdag 15 mars 2011

Det bara föll

Photoshoot in studio


Så där ja... Ännu en dag sitter man här. Man får väl vara glad för det. :)
Morgonen började dock inte så bra när jag råkade slumra till i soffan efter att jag kommit ner från övervåningen... så David fick köra en extra sväng med mig till skolan. :( Ooops...
Men innan dess, när jag hade tvättat håret och blåst det... då inser jag att jag får med mig stora hårtuvor i händerna. Först så tänkte jag att det bara var för att jag nyss torkat det och "tjorvat" in fingrarna i håret för att sedan dra med mig det. Men nej nej... jag stod ett bra tag efteråt - bara för att jag skulle kunna se vad som händer - och drog löst med handflatorna mot varandra och genom håret. Jag vet inte vad som händer, men jag måste gå och checka min struma nu. David blev också paff. Jag som aldrig tappat hår, inte ens när jag borstat ur det.
Lektionen som jag hade från morgonen, dvs foto, den var mycket tyst från mitt håll. Hade för mycket att tänka på... Även fast lektionen i sig var kul då det var personalfoto.

Under håltimmen åkte jag hem och drack mängder med kaffe och surfade runt på nätet.
Sedan tillbaka till 14.30 för att avsluta med historia och redovisningar.

Väl hemma igen fick man veta vad Jonathan utvecklat för språk med sina kompisar... Mamma Jenny var inte vidare glad kan jag lova.

En händelserik dag...

Inga kommentarer: