torsdag 3 mars 2011

Dag 9

Det går bara bättre och bättre för varje dag som går och det märks redan skillnad på både humör och välmående. Verkar också gått ner i vikt...

Har ännu inget datum till stockholms resan för plåtning. Men jag skulle troligtvis få veta exakta datumet denna månad. Jag är ivrig på att få göra det och att få åka på en liten "semester". Det förtjänar jag :)

Denna helg kommer att bli lugn och endast bestå av att umgås med familjen och läxor. Skulle behöva ha det lugnt tills Lisa kommer hem... men hade också velat se Hoffmaestro när dom spelar på farmen. Men jag vet ännu inte hur det blir med den saken. Ännu finns det tid att planera det.

Har suttit med musikvideon ett bra tag och jag blir en aning knäpp då jag ska försöka puzzla ihop så det stämmer överens med musikens tempo. Gah! Dessutom tror man att det finns tillräckligt med klipp och olika versioner av alla att fylla ut 3.32 min. Men nej nej. Har endast gjort 1 min med typ 10 klipp. Det är inte lätt att fixa en video vill jag lova.
Men Linda ska komma hit på en stund och se igenom det som jag har gjort och eventuellt komma med förslag på ändring eller tillägg. Kan vara bra med andra ideér :)

Inga kommentarer: