fredag 18 mars 2011

Decampitated

"Jag umgås med mig själv för att jag själv ska framstå se bättre ut"


Fy farao vad trött jag har varit... När jag skulle försöka ha en konversation med David efter jobbet såg jag nog mer hög ut än något annat. Whoopsi :)
Jag klagar inte. Har jag kunnat hålla mig uppe och vaken tills nu, ska det inte vara några problem att åtminstone hålla mina blå öppna till efter 00. Har ju fått goooa bääärsch också :)
Det är väl som man säger "som kn**l i mun"
Av någon anledning kom jag att tänka på Decampitated, en splatterfilm som jag såg för flera flera år sedan med min bror och syster... tror även att det var i Härnösand som vi såg den. Handlar om ungdomar som ska campa i skogen där en "skogsmulle" härjar vilt. Hahaha. Oj så jag skrattade. Var ju bara tvungen att leta upp den på Facebook och Gilla sidan :)
Har funderat en del... vad jag kan ha gjort för fel. Är jag inte mer värd än att få tappa hår, ha obalanserad ämnesomsättning, cystor här och var, you name it. Jag måste vara en väldigt dålig människa om Han vill ge mig bekymmer efter bekymmer. Tänk om man ändå hade kunnat läsa ´Hans vägar åt oss i livet...
Musik strömmar genom mina hörlurar, sitter i min lilla hörna. Min egna skamvrå :) smuttar på ölen för att de ska vara längre :)
Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Karolin sa...

Jag tror att det är de starka som Han utsätter för tester.