torsdag 24 mars 2011

WhAt ThA HeLl??!!

"Knock, knock" - Who´s there? - The evil one who lives inside of you


Förstår inte hur det kommer sig att man kan se ut så här... måste vara att jag blir besatt av något under natten eller så. Har även på högra låret, ett långt rivmärke. Det är konstigt och även skrämmande. :S

En aning tung dag idag då jag blir så enormt känslomässig när jag är röksugen. Kände hur abstinensen växte för varje minut och då blir jag först och främst gråtfärdig. Ville bara sätta mig ned i ett hörn och gråta floder. Jag hade inga pengar på mig och ingen annan fanns för att kunna hjälpa mig... utom Agnes som bjöd över mig på cigg och te. Jag prisade gudarna och kände snabbt hur ledsamheten försvann alltmer. Cigaretter är som ens bästa vän, en vän som finns efter man har gjort något bra, att belöna sig med några bloss, när man är ledsen och vill trösta sig med en cigg... har mängder av exempel.

David var ute med bilen, i tjänst och han plockade upp mig hos Agnes, skjutsade mig för att köpa cigg och sedan hem. Guld värt! >
Nu ska jag ta tag i röran som jag ser runt omkring mig...

2 kommentarer:

Jess the Mess sa...

Jag känner igen det där! Skitjobbigt! Började storböla en gång när jag skulle vika ett lakan när jag var röksugen och inte hade några cigaretter. Lakanet var skrynkligt och ville inte vikas som jag ville. Då började jag stortjuta! Du är inte ensam om jag säger så ;P

Unknown sa...

Jo Jessica, allt o inget får en till att falla i gråt. Ett bra exempel nämnde du just om lakanet. Den dagen som jag lägger rökningen på hyllan, den dagen kommer jag låsas in :)