onsdag 16 mars 2011

Eyes Wide Open

Jaha ja. . . Svårt att sova! Brukar ju ligga och spela Texas Hold'em på telefonen för att sen vakna mitt i natten och inse att jag somnat ifrån turneringen :) men inte ikväll inte. Typiskt då! Så vad ska man ta och skriva då. . . ? Inser att man ibland väntar förgäves på att något ska hända och det slutar med att man får ta tag i det själv. Men jag vill inte. . . Jag vill inte vara den personen, inte nu igen. Finns intresset där så. . . Nåväl, jag är inte bitter i alla fall. Var och en avgör själv, det är inte svårare än så :) Vill ännu en gång ta upp detta om min enorma nyfikenhet, eller åtminstone, få någon sorts feedback av er som smyger er in hit och läser, men som aldrig lämnar något avtryck. Inte mer än en siffra i min statistik. Jag är uppe i 86 besökare i snitt på en dag. . . Nu var det ju så att jag gav er tillfälle att fråga vad ni ville, för någon dag sedan. . . Har ännu inte svarat och det är dålig stil av mig :( men, det är självklart att ni kan fråga och tycka till när ni än vill :) det är bara kul! Visst, bloggen är till för mig i grunden. . . Men det är ju lite så att man vill visa världen vem man är när man skriver öppet på nätet. . . Tänkte bara nämna det lite så här i brist på annat :) nu ska jag försöka somna om igen. God natt!

Inga kommentarer: