tisdag 22 mars 2011

Call of Duty: Nazi Zombies Music Video (115 - Elena Siegman)

Tisdag är kommen!




Vill börja med att introducera er som gillar både hårdrock och Call of Duty, en låt som jag undrat över var man kan hitta den... DAH! Pröva skriv "Call of duty" så får kommer det säkert upp något alltid. Ibland är jag inte så smart. Men man är aldrig klokare när det gått dagar med lite sömn.

Dagen har gått bra och det ser ljust ut :)
Trots det smått blåsiga och slaskiga vädret vi haft, så kände jag ändå mig nöjd. Var skönt att känna den friska luften och den svala vinden. Speciellt efter att jag fick svimmningskänsla... men d gick bra. Kan ju bli så om man ställt sig upp för fort eller så :S

Hoffmaestro i helgen... vill gå samtidigt som det känns lite dyrt och man skulle kunnat göra annat för de pengarna. Men hade varit kul att se dom... Men men... ska nog inte fokusera på det så mycket då det ändå ser ut att inte bli av.

Usch vad less man kan bli på sporter som år ut och år in visas i olika grenar. Just nu hockey... Kanske jag som bara är less på all sport. Men det enda man läser är JAAAAAAA, GULD, NICE, ÄNTLIGEN mm. Gah! Klart att man ska få älska sport, och vara insatt i det man tycker är intressant... Men jag själv som inte är insatt för 5 öre tycker bara att det är tjatigt. ( I risk att få spö ) :S

Detta var i alla fall allt för mig!
Tack och hej!

Inga kommentarer: