lördag 5 mars 2011

Coffee and Smoothie


God morgon världen!
Har sovit gott inatt och haft underbara drömmar... en aning konstiga, men ändå bra. Mycket var så orimligt, men det är väl det som är meningen med drömmar... att de inte ska vara självklara och "vanliga".? Vaknade upp av att jag pratade, vilket är konstigt. Jag brukar inte prata i sömnen.
Igår var jag med Linda G och Linnea W på Opalen och fikade. Brukar aldrig fika ute, men det var trevligt! Kände att jag behövde komma ut bland lite folk, om än vi mest bara satt och glodde :) Vi surrade en massa och skrattade. Linda berättade något som jag kände igen mig i, att råka "tala med sig själv" eller bara "låta åt sig själv" när man är på stan, själv. Haha. Det hon berättade var ju lindrigt mot för mig. Men det är en annan historia som jag inte ens tänker ta upp här :)
Jonathan hade sovkompis inatt, så de satt och myste med godis och spel. Linda ringde och bjöd över mig att se Big Brother hos henne. Så jag gick dit och satt uppkrupen i hennes soffa med en kaffe och en Smoothie som hon gjort :) Grymt god!
Det var en bra dag med andra ord!
Funderar på om jag ska ta och aktivera min Facebook igen nu... men jag vet inte riktigt. Vi får se.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: