fredag 11 mars 2011

Mitt i natten

Jag måste skriva och rätta mig själv lite. . . I förra inlägget skrev jag om killen, Anders, som jag inte träffat på sjukt många år. . . På sättet jag skrev det hela på lät fel. :( att jag känner mig som en liten flicka mm. Det kan säkert tolkas så som man själv vill. Jag menade såklart att jag känner mig liten och blyg, därmed blev ordet "liten flicka" använt. Bara så det inte tolkas annars :) Har sett på Big Brother ikväll, i vanlig ordning. Samtidigt har jag haft sms konversation med Linda G som nu också följer det. Vi har skrattat, luskat och analyserat :) alltid trevligt! Men jag har aldrig varit med om så mycket snack om att lämna huset, som nu. Var och varannat program gnäller någon och vill ut. Suck och stön, be en bön! Dessutom är det många konstiga människor med enormt svagt psyke. . . Är man med i leken får man leken tåla! Nä, jag har fastnat totalt! :) Ha en fin fortsatt kväll/natt!

Inga kommentarer: