onsdag 23 mars 2011

In the morning

Jenny Maria Bergenstråle

This is me, who I am in the morning... Do not disturb!
Visst är jag gudomligt vacker och änglalik?! :) Jag kan väl sammanfatta mig själv om hur jag ser ut och känner mig när jag nyligen vaknat. OFTAST i alla fall. Beror också på hur jag blivit väckt. Men efter en eller flera koppar kaffe och nikotin, så blir jag alltmer mänsklig igen :)
Det har varit en bra dag idag. Har haft fullt upp och det har känts bra. Har man lite att göra så kan det bli jobbigt. Så jag är faktiskt glad över att ha haft en dag fylld med hårt arbete. :)
Vad gäller min hälsa, som jag har fått förfrågan om...
Tappar fortfarande hår, inväntar tid på SUS för nya cellprover, sömnen är väl sisådär. Struman tar ut sin rätt... Det är väl allt jag kan säga.
Over and out!

Inga kommentarer: