söndag 13 mars 2011

Fredag med Anders

Träffade Anders i fredags, en kille som jag inte träffat redan jag var mellan 7 och 8 år = alldeles för länge sedan. Jag har såklart varit jätte nervös och funderat på hur det skulle bli när vi träffades igen, känns ungefär som taget från Spårlöst försvunnen :) När man inte har setts och knappt haft kontakt, blir man orolig för vad man ska prata om. Visst har man väl mycket frågor om hur ens liv ser ut och så, men man vill försöka få in allt på samma gång. Och när man är som mig, lite blyg och vågar inte riktigt ta första steget, då tänker man ännu mer på allt. Men det gick bra ändå :) vi bestämde oss för att bowla och dricka någon öl. :) det började bra för min del, eller hyfsat i alla fall. David var mer kung som vanligt :) för Sandra gick det trögt i början men släppte sedan. Anders kom igen på slutet han oxå och slog mig! Nej nej nej! Så får det inte gå till :) han kan inte komma efter ca 17 år och spöa mig i något som jag arbetat mig framåt i. Nä! Det sa jag oxå till han, att än är jag inte färdig med han, finns annat som jag är bra på och som jag kan och ska spöa han i :) rätt självsäker som man kände sig :) hem till oss efter bowlingen där vi drack lite till och sjöng singstar och spelade kinect. Tror ni inte att han då spöar mig i kinect! Absolut inte i singstar ;) men det är ett mygel spel och räknas inte. Nä, nu måste jag spöa honom i något nästa gång vi ses. Och det får bli snart :) träffade upp honom i pagla igår då han var där i jobbet- som tränare/lärare i skidåkning. Han föreslog att vi kan tävla i skidåkning. . . Nja! Skulle inte tro det :) fick beröm av honom i alla fall och han tyckte att det var kul att jag var envis och hade kamrarglöd :) det har jag inte tänkt på själv :) dock så tyckte han att jag skulle börja med någon sport med tanke på min personlighet och vilja. Men jag var då tvungen att tillägga att sport inte är något för mig :) Det var verkligen jätte kul att träffa honom igen! Man inser inte hur viktigt det kan vara för en att se en person igen som man inte träffat på länge. David sa till mig att det märktes tydligt hur mycket det betydde för mig att träffa Anders. Kändes skönt att höra det från David :) men jag vet ju oxå att Anders frågat efter mig när han har pratat med mormor och morfar. :) känns kul att vara efterfrågad:) nu ska jag slå igen mina två blå och hoppas att Mr. J snart kommer och ger mig bra drömmar :) god natt världen!

Inga kommentarer: