fredag 4 mars 2011

A producer


Igår satt jag med musikvideon ett mycket bra tag och försökte lappa ihop allt så det skulle passa till musikens övergångar och att allt skulle smälta samman och bilda en berättelse. Linda G kom hit också och hjälpte mig med att komma med nya friska ideér. Vi satt från 17.30 - 21.30 och fick ihop alltsammans. Yey! Dock hade vi lite problem med effekterna. Jag förstod absolut inte hur man skulle lägga till dem... vet fortfarande inte. Egentligen är det tänkt att jag ska gå igenom det med min lärare, men det hade varit kul att få pröva lite själv nu när vi väl fått grunden. Får försöka googla och testa mig fram senare, så svårt ska det väl ändå inte kunna vara?!
Sitter och lyssnar på Volbeat nu med låten Only wanna be with you, mycket bra låt och de har även fler goa låtar.
När jag vaknade imorse hade jag låten Can´t take my eyes off of you med Lauryn Hill, i huvudet. Kan heller inte få bort den... men den är bra och fin så jag stör mig inte så mycket :)
Sitter just nu och kollar igenom lite arbeten från skolan samtidigt som jag lyssnar på musik och skriver här...
Har försökt hitta lite nya låtar på spotify, men jag har aldrig tålamod att lyssna igenom så noga... och det är ju då man brukar hitta. Förslag någon? Jag gillar ju som sagt allt möjligt.
Nä... om man skulle ta och återgå för att försöka hitta någon motivation till skolarbeten...
Later!

Inga kommentarer: