lördag 5 mars 2011

På språng

Idag har jag varit på stan en sväng med Anna som inleddes med att sitta och dricka varsin Kaffe Latte på Opalen. Vi surrade och glodde på allt folk som passerade. ( det är ju en vanlig sysselsättning) haha.
Var runt lite i gallerian efter det och såg MYCKET fina saker. Hittade en speciellt fin sak som jag vill ha. Men man får inte allt man vill. :S

Måste tillägga att detta är dag 11 nu... :) Vikten av mitt schema är inte att rasa i vikt, men att jag ska få rutiner att följa så att struman hålls i balans. Men jag har hört att jag minskat i vikt... vilket inte gör något egentligen. Men jag vill poängtera att viktnedgång inte var mitt "mål" i detta.

Lördag är det alltså och det blir en lugn hemma kväll, om än jag blivit bjuden på fest hos brorsans granne. Eller ja, jag och David blev bjudna. Men tyvärr... inte denna gång.

Börjar överväga nu att starta upp min fejja igen... man känner sig en smula utanför. Även om jag faktiskt sagt att de som vill mig något kan leta rätt på mig, eller har mig på msn eller mobil. :)

Nä... en kaffe svart tack !

1 kommentar:

Agnes sa...

Jo, jag ringer och ringer till dig, men får aldrig något svar! ;D Puss!